مدرسه راهنمایی اعتمادالحسینی

خط اول پیشرفت در توسعه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش در اختیار معلمان است .

مدرسه راهنمایی اعتمادالحسینی

خط اول پیشرفت در توسعه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش در اختیار معلمان است .

تقدیر از معلمان عزیز

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم 

 معلم تو را سپاس!

معاون عزیز!

همچون گل ،مظهر عشقی. دلت جایگاه مهر و چون چهار فصل طبیعت ،رنگین و پربار.با  تو نظم زندگی را آموختیم و چه مهربان ، ما را به پله های ترقی نزدیک ساختی از کنار اشتباهات و خطاهایمان آرام گذشتی !اگر خاطر تو را آزردیم ،رنجیده مشو و به دل نگیر، ای چهار فصل عشق،ای رهگشای زندگی!

مربی تربیتی مهربان!

تو راه ورسم زندگی را به ما آموختی و یادمان دادی که راه را از بیراهه تشخیص دهیم. مبارزه با مشکلات را به ما آموختی. همچون  فردی دلسوز با ما سخن گفتی و به ما امید دادی. چه قدر مهربانی !هنگامی که به چشمان پرمهرت نگاه می کنیم،فقط عشق را می بینیم ای نهال محبت!

معلم قرآن!

مادر به ما زندگی داد و تو به ما درس زندگی کردن آموختی. دوستانه پندمان دادی و نبی وار ارشادمان کردی. زبان دین خدا را به ما آموختی و درخت دینمان را پربار ساختی. شاخه های غفلت را از ما زدودی و با درخت ایمان پیوند زدی . دستانمان را گرفتی و به سوی جنبه های اعجاز بردی.بوسه بر دستان تو،بوسه بر دستان پیامبران است.

معلم دینی!

تو به ما آموختی که هر موجودی را فلسفه ای است برای بودن و برای چگونه زیستن.از کجا آمده ام ،آمدنم بهره چه بودبه کجا می روم،آخرننمایی وطنمهر علتی معلولی است و هر ذره ای را هدف و غایتی.(چرا بودن)و هزاران چرای دیگر را تو پاسخ دادی. اندیشیدن را به ما آموختی تا از هر لغزشی مصون باشیم و تصورات نا معلوم و مجهول زندگی را با علم تو کشف کنیم،ای ترانه ی زیبای زندگی!

معلم عربی!

فعل های معتل زندگی را با چراغ علمی که تو در ذهنمان روشن کردی ،صرف می کنیم و تمام  اسم های مبالغه و تفصیل زیبای دنیا را برای نامیدن کلمه ی معلم به کار می بریم . بیا فعل های مجهول زندگی را معلوم کن تا جملات اسمیه و فعلیه بتوانیم مهربانیت را توصیف کنیم ،ای نازنین!

معلم علوم اجتماعی!

در سایه تعلیمات تو باورها،ارزش ها و هنجارهای زندگی را شناختیم .ما را به دنیای نظام اجتماعی بردی و با مزایای زندگی آشنا کردی.رابطه ما با زندگی از همیشه بهتر شده است و راه و روش  امروز و فرداهایمان ،مدیون کلام دلنشین توست. درس اجتماعی ،نه خواندن قوانین جامعه ،بلکه خواندن قانون شایسته سالاری و عمل به آن است!

معلم تاریخ!

پاکی و طهارت تاریخ را بخاطرمان می سپاریم، نه سنگدلی وقساوت را. به دوران های گوناگون پادشاهان و حاکمان سفر می کنیم و در میان طبقات ممتاز ،متوسط و پایین جامعه معلم را طبقه ی ممتاز قرار می دهیم . زیرا تو ای معلم ازتمام آن اشراف و نجیب زادگان بالاتری. همان طور که ناپلئون به جنگ اروپا رفت ، ما نیز به جنگ با زشتی ها می رویم . از رشادت های ستارخان ،باقرخان و ... از میدان توپخانه تهران ، مجلس، عهدنامه ها، انقلاب مشروطیت و از 22 بهمن 1375 ،از امیر کبیر تا به امروز ، حکایت هایی گهتنی زیاد کفتی و ما خواندیم و همیدیم که زندگی یعنی تاریخ. امید آن که سرگذشت ما نیز جزو نکات زیبای آینده باشد.

معلم جغرافیا!

با تو اقیانوس های وسیع دنیا را گشتیم .جغرافیای درک وجودمان را تو وسعتدادی و وقتی روی نقشه های کاغذی ، نشانی خدا را از تو خواستیم، دست روی قلبمان گذاشتی و گفتی خدا این جاست، جایی که هیچ مرزهوایی ،زمینی و دریایی ندارد. اگر جغرافی دان بودیم، اعلام کردیم که خوش آب وهوا ترین جای جهان قلب پر مهر معلم است.

معلم ادبیات!

چه قدر شعر،چه قدر شعور وچه قدر ادب و شهامت نوشتن به ما آموختی و یادمان دادی،چگونه با قافیه و لطیف و منظم ،سخن بگوییم.برای تمام خاطرات خوشی که از زنگ های با تو بودن داشتیم ،برای تمام غزل ها و قصیده هایی که می خواندی و ما غرق در لذت پارسی بودن می شدیم،از شاعران جاوید می خواهیم که با قافیه های محبت برای چهره ی مهربانت شعر بسرایند

معلم ریاضی   

بالاخره ضرب و تقسیم زندگی را یاد گرفتیم که خوبی ها را ضرب و محبت ها را تقسیم کنیم و غم ها را زیر رادیکال بگذاریم . زندگی با جمع ایمان و تفریق گناه و خطا زیبا می شود . با چه معادله ای تو را سپاس گو ییم .

معلم علوم!

همیشه در لایه لایه ی زندگی خواهیم درخشید،زیرا درس مهربانی تو همچون کانی های رسوبی در وجودمان انباشته و رسوب گذاری می شود.ما از درون در میان هزاران سنگ کانی و هزاران فرایند تکتونیک ،به جای گرانیت نرم،به زیباترین و سخت ترین کانی مبدل گشتیم و توبا ما نیروی جوانی بهترین پیوند را ساختی و آن الماس بود.ای زیباترین سازنده ی وجود ما!

معلم زبان!

ما همیشه مدیون توایم،زیرا چون مادری ،به ما خردسالان خویش زبان آموختی .ما عاشقانه چشم بر دهان تو دوختیم تا هر کلامی را که می گویی،با دل وجان پذیرا باشیم.زیرا این دهکدهی جهانی به هم زبانی نیاز دارد.در این راه از هیچ کمکی دریغ نکردی . تورا به خاطر شکیبایی ات دوست داریم!

معلم حرفه وفن !

همیشه در حرکت و جنبشی و یک جا نشستن و بیکار ماندن کار تو نیست. با مهربانی پاسخگوی همگانی و هیچکس را بی جواب نمی گذاری مهربانی  ات در  تمام ساعت ها جاری است. تو با صبر و شکیبایی ذوق،استعداد و خلاقیت و ابتکار را در ما شکوفا کردی.در حافظه بلند مدتمان همیشه ماندگاری.

معلم هنر 

          دفتر نقاشی مان  باغی آرامتر از هر جای  دیگر است . تک تک        نقاشی هایمان بوی خوش بهشت را دارند . قبل از آنکه دفتر نقاشی مان            را بگشاییم سیمای زیبای تو را در آن  تماشا می کنیم . تو بودی که با دستان          عطر آگینت بال هایمان را باز کردی و آسمان آبی را نشانمان دادی و    به پرواز تشویق کردی . ای همیشه ماندگار .

معلم ورزش!

تو به ما جنبش را هدیه کردی . گفتی اگر ساکن بمانیم ، همچون مرداب خواهیم شد. اما اگر کوشش و تحرک داشته باشیم ، چون رود خانه ای می شویم که دیگران را نیز پر نشاط می سازد و هر مانعی را از سر راه بر می دارد. از تو آموختیم که در میدان زندگی در خوبی ها از دیگران سبقت       بگیریم و بدی ها را پشت سر بگذاریم ؛ ای زیبایی لحظه ها!

خدمت گزار زحمتکش!

تمام خستگی معلمان با طعم چای گوارایت به فراموشی سپرده می شود و کلاس های تمیزت نیروی بی انتها  به    دانش آموزان می بخشد.پینه دست هایت را می بوسیم و بر چشم هایمان می گذاریم .تنت همیشه پرانرژی و دستانت همیشه گرم و پرقدرت باد!

پیام تبریک

 

         بی تو مجال عشق نیست لوح و کتاب و علم را          بی تو چه جای دم زدن طاقت و صبر و علم را  

 

                    مشعل راه گمرهان بر کف توست ای صنم                          ره بنما که   تشنه   علم و  هدایتت   منم  

آقایان چیت سازیان ؛ حق شناس ؛ نجابت روز معلم بر شما مبارک باد  

شهادت استاد مطهری و روز معلم

                                                                          

                                                                                                           

                       ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت  استاد مطهری و روز گرامی داشت معلم گرامی باد                 

برنامه امتحانات خرداد ماه ۸۹

 

برنامه امتحانی نوبت دوم خرداد ۸۹

روز

تاریخ

پایه سوم

ساعت۸ صبح

پایه دوم

ساعت ۱۱

پایه اول

ساعت ۱۰صبح

شنبه

۸۹/۳/۱

قرآن

قرآن

زبان

یکشنبه

۸۹/۳/۲

-

ریاضی   

اجتماعی

دوشنبه

۸۹/۳/۳

ریاضی

-

-

سه شنبه

۸۹/۳/۴

-

زبان      

علوم

چهارشنبه

۸۹/۳/۵

تاریخ

-

-

پنجشنبه

۸۹/۳/۶

دفاعی

تاریخ

عربی

شنبه

۸۹/۳/۸

زبان

-

-

یکشنبه

۸۹/۳/۹

-

علوم     

ریاضی

دوشنبه

۸۹/۳/۱۰

دینی

-

-

سه شنبه

۸۹/۳/۱۱

حرفه

جغرافی

تاریخ

چهارشنبه

۸۹/۳/۱۲

-

ا نشا   

حرفه

پنجشنبه

۸۹/۳/۱۳

جغرافی

اجتماعی

قرآن

یکشنبه

۸۹/۳/۱۶

علوم

عربی

جغرافی

دوشنبه

۸۹/۳/۱۷

-

حرفه       

املا- ا نشا

سه شنبه

۸۹/۳/۱۸

عربی

املا

-

چهارشنبه

۸۹/۳/۱۹

املا

دینی

دینی

پنجشنبه

۸۹/۳/۲۰

اجتماعی

-

-

شنبه

۸۹/۳/۲۲

ا نشا

-

-